Polecamy

Program lojalnościowy dla klientów – zalety korzystania z takiego systemu

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Głównym celem każdego przedsiębiorstwa jest pozyskiwanie klientów. Zarówno tych nowych, którzy poszerzą grono odbiorców, jak i tych, którzy w przeszłości korzystali już z usług firmy lub nabyli sprzedawane przez nią produkty. Wierni konsumenci są niezwykle cenni z punktu widzenia marki. Co więc zrobić, aby zwiększyć prawdopodobieństwo tego, że klient do nas wróci? Bardzo ciekawym rozwiązaniem są zwłaszcza specjalne programy lojalnościowe.

Zachęcić konsumentów do ponownych odwiedzin

Program lojalnościowy to nic innego, jak zbiór określonych zasad, które umożliwiają nagradzanie wyjątkowo aktywnych klientów za systematyczność korzystania z oferty. Każda transakcja jest premiowana, na przykład poprzez przyznawanie punktów lub pieczątek. Zebranie odpowiedniej ilości uprawnia do otrzymania różnego rodzaju benefitów. Mogą to być kupony promocyjne, określone przedmioty, bądź usługi z oferty dostępne za darmo lub w dużo niższej cenie.

Taka strategia posiada więc wiele zalet z punktu widzenia konsumentów, ale i samej firmy. Klienci stają się zmotywowani do częstszego dokonywania zakupów, są również pod wrażeniem kreatywności marki. Programy tego rodzaju pomagają zbudować więź z konsumentami i ich przywiązanie do firmy. Wzrasta również szansa na to, że o przedsiębiorstwie opowiedzą oni swoim znajomym, którzy staną się kolejnymi klientami. Warto więc zainwestować w program lojalnościowy. Więcej informacji na temat takiej strategii i możliwości jej stworzenia znajdziemy zapoznając się z usługami LoyaltyClub.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie czynności i działania są oferowane w ramach usług dezynsekcji?
Jakie czynności i działania są oferowane w ramach usług dezynsekcji?
Jeśli szukasz usług dezynsekcji, musisz upewnić się, że współpracujesz z firmą, która ma odpowiedni sprzęt i doświadczenie, aby zapewnić, że […]
Szkolenia BHP – jak często powinny być przeprowadzane?
Szkolenia BHP – jak często powinny być przeprowadzane?
Szkolenie BHP to ważny element wprowadzenia każdego, nowego pracownika do naszej firmy. Według rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 2004 […]
Węzeł cieplny – jakie ma zalety to rozwiązanie?
Węzeł cieplny – jakie ma zalety to rozwiązanie?
Tradycyjną metodą ogrzewania budynku jest dostarczanie ciepła z centralnego kotła do grzejników lub ogrzewania podłogowego. Metoda ta ma wiele wad, […]
Ostatnie wpisy