Stwierdzenie, że reklama jest dźwignią handlu jest obecnie znane chyba każdemu. Aby zyskać sprzedaż towarów lub usług, musimy w pierwszej kolejności pokazać światu o istnieniu swej działalności. W świecie mediów cyfrowych stosuje się reklamę video, krzykliwe banery czy treści publikowane w mediach społecznościowych. Jednak jak zwrócić uwagę na swój biznes w codziennej rzeczywistości?
Idealnym sposobem na poinformowanie potencjalnego klienta o swoim produkcie lub usłudze jest baner. Należy jednak pamiętać o tym, że musi on zostać prawidłowo wykonany by wywołał interakcje. Możemy ją uzyskać tylko wtedy, gdy reklama zadziała na klienta. Klient musi dostrzec reklamę w codziennym pędzie, jadąc samochodem do pracy, idąc na zajęcia czy na zakupy. Taka reklama musi się wyraźnie wybijać z otoczenia i cieszyć oko. W związku z tym należy unikać jasnych, pastelowych, spranych kolorów. Muszą być one jaskrawe i kontrastujące ze sobą tak by nie zlały się z otoczeniem. Przykłady prawidłowo wykonanych banerów znajdziesz na stronie: https://billboardy360.pl/tablice-reklamowe/poznan/.
Istotna jest również treść. Musimy pamiętać, że kierowca szybko mija baner i widzi go wyraźnie jedynie kilka sekund. W tym czasie należy przekazać jak najwięcej, przy użyciu jak najmniejszej ilości słów. Ważne jest by tekst był umieszczony najlepiej po środku. Może być to hasło reklamowe lub informacja o promocji. Ważne jest też to, do kogo kierowana jest reklama. To wiąże się również z koniecznością odpowiedniego umiejscowienia banneru, gdzie odbiorcy z grupy docelowej najchętniej uczęszczają. Zadbaj by nie był on zasłonięty przez inne obiekty takie jak drzewa czy budynki, a nocą był oświetlony.