Zadbanie o to, aby firma była widoczna, jest jednym z podstawowych warunków udanej reklamy. Można zrobić to na wiele sposobów, w zależności od tego, czy myślimy o reklamie wirtualnej, czy materialnej, ale pewne rzeczy sprawdzają się w obydwu wypadkach. Jedną z nich jest na przykład zadbanie o odpowiednią ilość tablic reklamowych — chodzi tu zarówno o tablice pojawiające się na stronach internetowych, jak i te montowane w przestrzeni miejskiej. W każdej z tych wersji mają jedno zadanie: przyciągnąć uwagę klienta do oferty danej firmy.
Jeśli chodzi o materialną odsłonę tej formy reklamy, warto skorzystać z billboardów, które są rozstawione w odpowiednich częściach miasta. Dają one nie tylko dużo większą szansę na to, aby potencjalni klienci odnaleźli firmę, ale również pomagają w budowaniu świadomości marki w świadomości innych mieszkańców. Warto też pomyśleć o odpowiedniej lokalizacji. Jeśli ktoś chce się posiłkować tablicami reklamowymi w Obornikach, to powinien to robić tylko wtedy, jeśli jego firma znajduje się niedaleko lub posiada w okolicy filię.
Kolejny plus billboardów — są dostępne praktycznie w każdym mieście. Ponadto, ich właściciele prześcigają się w tym, aby były ulokowane w najbardziej korzystnych dla klienta i reklamy miejscach. Przy odrobinie szczęścia i wzroście atrakcyjności turystycznej miasta można sobie zapewnić również ich obecność w filmach, serialach, czy innych nagraniach, w których zostaną uchwycone tablice reklamowe Piła jest miastem, gdzie interesujących lokalizacji billboardów jest pod dostatkiem.