Jakie korzyści w biznesie może przynieść aromatyzacja wnętrz?

Aromatyzacja wnętrz, czyli wspomniany w tytule aromamarketing to zasadnicza nowość na rynku. Szybko jednak rozprzestrzenia się we współczesnych czasach. Czy jednak w tzw.:”zimnej kalkulacji” przynosi korzyści?

Co przemawia za aromamarketingiem?

Firmy proponujące w swoich usługach np: abonament zapachowy dają od siebie więcej niż tylko sprzedaż produktu – jakim jest zapach. Człowiek, który staje się potencjalnym klientem sklepu, który korzysta z usług firmy https://aromaprojekt.pl zapamięta wizytę w aromatyzowanym pomieszczeniu w sposób szczególny. Ludzki narząd węchu jest wysoce rozwinięty, i odgrywa bardzo istotną rolę. Poza obrazem, który uchwycą ludzkie oczy, zapach zdaje się tworzyć swoją własną, oddzielną historię. Człowiek, który przekracza próg np: sklepu z odzieżą, poza pamięcią o przebywaniu w tym miejscu, zapamięta to miejsce zapachem. Miłe zapachy, które są dostępne w Aroma Projekt powodują, że szczególnie dobrze zapamiętuje się ten właśnie sklep. Niektórzy ludzie twierdzą nawet, iż chcą wracać w miejsca, gdzie doznają przyjemności zmysłów – nawet zapachowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 × jeden =