Działania promocyjne związane z obsługą targów i pokazów muszą być dostosowane do specyfiki określonego rynku. W tym wypadku ważna jest również efektywność materiałów przekazywanych potencjalnym klientom. Muszą być one na tyle użyteczne dla odbiorców, aby zechcieli je zachować dla siebie i użytkować w przyszłości.
Takim przykładem użytecznego gadżetu reklamowego są pendrive promocyjne. Mogą być one samodzielnym narzędziem promocyjnym lub częścią zestawu firmowego innych upominków i broszur informacyjnych. Na powierzchni pendrive można umieścić dowolny nadruk w wysokiej rozdzielczości.
Również obudowa takiej pamięci może być dostosowana do kolorów logo firmowego. Na nośniku można zapisać również w formie elektronicznej materiały informacyjne dla potencjalnych klientów.
W zależności od branży łatwo można dostosować produkty reklamowe do działań promocyjnych. Mogą być to długopisy (np. takie jak te https://memorabbit.pl/c/pendrive-reklamowe/dlugopisy) lub inne przybory biurowe z umieszczonym logo firmowym. W ten sposób można wyposażyć personel stoiska w dużą ilość tanich materiałów reklamowych i zwiększyć zakres stosowania reklamy.
Występują również słodycze promocyjne konfekcjonowane według potrzeb firm. Do tego dochodzi możliwość tworzenia zestawów reklamowych dopasowanych do potencjalnych odbiorców na targach z podziałem na różne grupy docelowe osób odwiedzających stoisko na targach. Coraz większy nacisk kładzie się na ekologię.
Powstają gadżety reklamowe wykonane z drewna, co może dodatkowo podkreślić misję i promowaną strategię firmy. Warto sprawdzić najnowsze trendy w branży promocyjnej i reklamowej.