Przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO, może okazać się niezwykle pomocne w przypadku realizacji content marketingu. Co więcej mając u boku agencję z niemałym doświadczeniem w pozycjonowaniu, w łatwy sposób możemy zwiększyć zasięg naszych treści. Dzięki tym działaniom efekty naszej pracy mogą przynieść zamierzone efekty. Dowiedz się o czym musisz pamiętać wybierając odpowiednią agencję do współpracy oraz dlaczego zasięgnięcie audytu SEO jest tak opłacalne.
Agencję SEO, prosimy o wykonanie wszystkich działania, które bezpośrednio przyczyniają się do lepszego wypozycjonowania naszej strony w wyszukiwarkach.
Użytkownicy wpisując konkretną frazę, nie docierają dalej niż do kilku pierwszych wyników wyszukiwania. To powinno motywować, abyśmy zadbali o to, aby nasza strona znalazła się właśnie tam. Znajdź agencję, która doskonale zdaje sobie sprawę, co jest istotne dla content marketingu. Najważniejsze będzie:
– odpowiednie dobranie słów kluczowych, ponieważ ich pominięcie lub wybranie zbyt ogólnych słów spowoduje brak widoczności tekstu.
– jeżeli działamy w popularnej branży, warto wówczas skorzystać z tzw. long tail. Są to dłuższe, bardziej szczegółowe frazy, których wypozycjonowanie może być nieco trudniejsze, ale dotrzemy w ten sposób do konkretnej grupy docelowej.
– również optymalizacja obrazów, czy dodanie podpisów, znacznie ułatwi wyszukiwanie naszej strony.
– przydatne będzie również umieszczanie odnośników do innych podstron. Takie praktyki są dobrze postrzegane przez Google.
Jeżeli już wykonamy wszystkie te czynności, przechodzimy do monitorowania efektów, lub prosimy o to agencję, z którą współpracujemy.
Podjęcie długofalowych kroków zawsze będzie przynosiło lepszy efekt, niż krótkotrwałe jednorazowe promowanie treści. Zawsze należy mieć na uwadze, że treści tworzymy dla konkretnych ludzi. Dobrze określić konkretną grupę docelową, do której chcemy dotrzeć i tak zsynchronizować działania, aby to osiągnąć.
Liczy się już sama koncepcja. Nie warto tworzyć contentu na oklepany, często powtarzany temat, za wyjątkiem mocno klikalnych fenomenów, jednak wówczas lepiej o treść poprosić agencję. Optymalnym, będzie postawienie na unikalność treści i stworzyć coś całkiem nowego w taki sposób, aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Ciekawy artykuł częściej zostaje linkowany i w ten sposób budujemy szeroki zasięg.
Treść dobra, jest treścią zrozumiałą i to powinno być zawsze przypominane, w przypadku każdego jednego audytu SEO. Musimy wiedzieć, co chcemy przekazać naszym klientom. Kiedy już to wiemy, piszemy o tym w sposób prosty, przejrzysty, taki, aby każdy miał okazję nawiązać z treścią kontakt. Jeżeli mamy problem z piśmiennictwem, ponieważ branżowy język na dobre zagościł w naszym słowniku, możemy poprosić naszego partnera, agencję SEO, która dokona analizy jakościowej treści, lub zleci zespołowi copywriterów przygotowanie optymalnego tekstu na dany temat.
Po pierwsze, współpraca to otucha i bezpieczeństwo. Mając u boku agencję, która specjalizuje się w tym, w czym Ty chciałbyś się realizować, mianowicie dostarczaniem zadowalającej i jakościowej treści, możesz być pewien, że nie zostaniesz sam i zawsze otrzymasz pomocną dłoń. Takie zaplecze pobudza w nas kreatywność, gdyż wiemy, że wielkie błędy nie ujrzą światła dziennego, a jedynie wysokiej jakości tekst zostanie opublikowany.
Korzystanie z audytu SEO, dzisiaj to nie przywilej, lecz mus, aby zaistnieć w przestrzeni internetowej. Robią to niemal wszystkie większe firmy i przedsiębiorstwa, które widujemy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Ty również możesz sobie na to pozwolić, jednocześnie rozbudowując swoją markę, w którą inwestujesz czas, serce i pieniądze. Nie pozwól, aby to wszystko poszło na marne.