Udowodniono, że ekrany LED dużo skuteczniej, niż tradycyjne formy reklamy, jak plakaty przyciągają uwagę konsumentów. Jest to duży wydatek, który jednak szybko się zwraca w postaci sporej rzeszy klientów zainteresowanych daną usługą lub produktem. Dlaczego więc nie reklamować w ten sposób swojej firmy?
Wspomniany ekran LED to jeden z najnowocześniejszych sposobów, aby zaprezentować ofertę swojej firmy. Dynamicznie zmieniający się obraz przyciągnie wzrok, pobudza wyobraźnie i pokieruje podświadomością klientów, którzy nawet, jako przypadkowi odbiorcy zapamiętają ciekawy obraz, interesującą historię, czy chwytliwy slogan. Warto wspomnieć, że ostatnio bardzo popularna praktyką stosowaną przez firmy różnych rozmiarów jest nabycie telebimu w leasing lub za pomocą takich mechanizmów finansowych jak kredyt. Dowodem na opłacalność takiej inwestycji są duże, popularne marki odzieżowe, których reklamy tego typu możemy spotkać w każdej galerii handlowej w Polsce.