Polecamy

Kiedy warto zdecydować się na indywidualny rozmiar opakowania kartonowego?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Opakowania kartonowe znajdują zastosowanie w wielu branżach przemysłowych. Korzystają z nich zarówno firmy handlowe, spożywcze, logistyczne, ale znajdują także zastosowanie w branży cukierniczej, piekarniczej i transportowej. Każdy producent kartonów oferuje produkty w różnych rozmiarach: od dużych poprzez średnie, aż do małych, a także dowolne wymiary na indywidualne zamówienie. Opakowania powstają z tektury falistej 3- i 5-warstwowej oraz tektury litej, która gwarantuje ich wytrzymałość.

Nietypowy rozmiar produktu – jaki karton wybrać?

Sytuacja dotyczy firm posiadających produkty o niestandardowych wymiarach, które nie mieszczą się w podstawowych opakowaniach. Są to między innymi produkty: podłużne, płaskie czy w kształcie sześcianu. Aby sprostać oczekiwaniom zamawiających, producenci kartonów stworzyli zatem opcję spersonalizowanych zamówień. Wystarczy zatem podać interesujące wymiary i wskazać wielkość zamówienia. Indywidualny rozmiar pozwoli na dokładne i precyzyjne dopasowanie produktu pod opakowanie. Często takie potrzeby pojawiają się, gdy firma wprowadza nowy produkt do swojego asortymentu, a jego rozmiary nie odpowiadają standardowym. Warto pamiętać, że karton, w którym jest przechowywany oraz transportowany nie powinien być zbyt duży ani zbyt mały, ponieważ w ten sposób można doprowadzić do uszkodzenia jego zawartości. Odpowiedni rozmiar uniemożliwia przemieszczanie się danego produktu. W ten sposób również nie zostanie zmarnowana powierzchnia w za dużym kartonie na tzw. “powietrze”.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie oświetlenie jest wymagane w aucie?
Jakie oświetlenie jest wymagane w aucie?
Samochód musi spełnić wiele technicznych wymogów, nim zostanie dopuszczony do ruchu drogowego. Jednym z takich kryteriów jest oświetlenie. Na pierwszym […]
Czy warto promować firmę w social media?
Czy warto promować firmę w social media?
Promowanie firmy w różnych miejscach to główny sposób na pozyskiwanie klientów i świadome budowanie wizerunku marki. Podczas ustalania strategii marketingowych, […]
Farba odporna na temperaturę – rodzaje i zastosowanie
Farba odporna na temperaturę – rodzaje i zastosowanie
Na rynku dostępnych jest wiele specjalistycznych farb, które posiadają określone właściwości. Jednymi z nich są farby odporne na działanie wysokich […]
Ostatnie wpisy