Digital Signage to określenie, które wielu osobom nic nie mówi. Aktualnie,nie będąc tego w pełni świadomi, z tym zjawiskiem spotykamy się właściwie na co dzień. Jest to zestaw narzędzi i zaawansowanych systemów, dzięki którym możliwa jest prezentacja elektronicznej komunikacji wizualnej. Warto dokładnie prześwietlić, jakie cechy oraz korzyści niesie ze sobą stosowanie takiego nowoczesnego oprogramowania.
Z Digital Signage spotykamy się praktycznie każdego dnia, szczególnie jeśli jesteśmy mieszkańcami dużych miast. Są to narzędzia komunikacji cyfrowej, które pozwalają na dystrybucję multimedialnych treści, najczęściej przy pomocy specjalnych ekranów wielkoformatowych, telebimów czy tablic elektronicznych. Często je widujemy – są to oferty sklepów wyświetlane na wysokiej jakości ekranach LED i LCD, lotniskowe tablice przylotów/odlotów czy odbiorniki wskazujące czas oczekiwania na autobus na przystanku miejskiej komunikacji.
Reklamy prezentowane przez systemy Digital Signage są kierowane do określonych grup osób, stanowiąc DOOH advertising. Mogą wyświetlać się na siłowniach, w sklepach czy innych miejscach publicznych. Treść może być tak dobrana, by pokazywała produkty i usługi skierowane do grona potencjalnych klientów, którzy widzą ekrany lub telebimy. Stąd też reklamy w Digital Signage określane są często jako digital merchandising. Jest to bardzo skuteczna forma nowoczesnej reklamy. Badania wskazują, że treści ukazujące się w formie elektronicznej, są nawet do 10 razy lepiej zapamiętywane przez konsumentów niż reklama statyczna.
Osoby, które pragną bliżej poznać ofertę Digital Signage, powinny zapoznać się z treścią strony: http://tdcpolska.pl/ekrany-led-telebimy. Prezentowana firma TDC Polska posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych technologicznie projektów min. ścian video dla studia telewizyjnego TVP czy tworzenie punktów świetlnych LED, które służą do dziś podświetlaniu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.