Polecamy

Jak powinna wyglądać dobra komunikacja wizualna marki?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Sposób, w jaki komunikujesz się ze swoimi klientami jest równie ważny jak produkt lub usługa, którą sprzedajesz. Identyfikacja wizualna Twojej marki powinna być spójna i rozpoznawalna, ale powinna być również na tyle elastyczna, aby dostosować się do różnych mediów.

To, w jaki sposób będziesz budował komunikaty wizualne na bilbordach czy poprzez litery 3d poznań, będzie mieć wpływ na to, jak postrzegać Cię będą odbiorcy. Warto więc zadbać o kilka kluczowych elementów dobrej komunikacji wizualnej marki.

Spójność

Silna tożsamość wizualna to taka, która sprawia wrażenie czegoś znajomego dla Twoich odbiorców. Logo, kolory, typografia i inne elementy powinny pozostać takie same we wszystkich kanałach komunikacji, aby nie sprawiały wrażenia odrębnych jednostek i zostały silnie powiązane z Twoją marką. Głównym celem takich działań jest stworzenie całościowego doświadczenia, które będzie spójne i naturalne.

Prostota

Ponieważ istnieje tak wiele różnych sposobów prezentowania informacji – za pomocą słów, obrazów, wideo i wielu innych narzędzi, może być kuszące, aby upchnąć je wszystkie w swojej komunikacji. To jednak często prowadzi do zamieszania i braku skupienia się na jednym przekazie lub idei. Ważne jest nie tylko to, aby być zwięzłym, ale również jasnym w tym, co próbujesz powiedzieć. Jeśli ludzie nie rozumieją, co mówisz i jak to się ma do ich życia lub zainteresowań, to jaki jest tego sens?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Urządzenia przydatne w firmach przemysłowych
Urządzenia przydatne w firmach przemysłowych
Prowadząc firmę, zawsze szukamy takich rozwiązań, które pozwolą nam zaoszczędzić i czas, i pieniądze. Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć, […]
Jakie czynności i działania są oferowane w ramach usług dezynsekcji?
Jakie czynności i działania są oferowane w ramach usług dezynsekcji?
Jeśli szukasz usług dezynsekcji, musisz upewnić się, że współpracujesz z firmą, która ma odpowiedni sprzęt i doświadczenie, aby zapewnić, że […]
Formy wsparcia hospicjum
Formy wsparcia hospicjum
Opieka paliatywna w naszym kraju ma długą, niemal trzydziestoletnią historię. W największym skrócie polega ona na zajmowaniu się osobami nieuleczalnie chorymi i cierpiącymi, które wymagają leczenia w specjalnych i przyjaznych warunkach. Obecnie najbardziej popularne są trzy formy tego rodzaju opieki - hospicja stacjonarne, domowe oraz ośrodki opieki dziennej. Oto jedna ze znanych placówek działających w stolicy: https://fho.org.pl/darowizna-rzeczowa-i-uslugowa/. Ostatnie chwile życia w komfortowym otoczeniu Podstawową formą opieki paliatywnej jest hospicjum stacjonarne. Trafiają do niego ludzie, którzy nie mogą być leczeni w warunkach domowych z powodu np. gwałtownego nasilenia objawów choroby czy trudności z pielęgnacją (brak wykwalifikowanych lub chętnych osób). W tego rodzaju placówce cierpiący otrzyma zarówno pomoc stricte lekarską, jak i psychologiczną czy duchową. Zagwarantowana jest również opieka specjalistów z zakresu rehabilitacji. Alternatywą jest hospicjum domowe. Opieka ma w tym przypadku charakter holistyczny, czyli całościowy - chodzi o to, że bierze się pod uwagę nie tylko kwestie socjalne, ale też egzystencjalne. Istotą takiego podejścia są regularne wizyty lekarza, pielęgniarki, psychologa, rehabilitanta i pracownika socjalnego (lekarz musi odwiedzać chorego przynajmniej dwa razy w miesiącu, natomiast pielęgniarka - dwa razy w tygodniu). Największą zaletą tego rozwiązania jest oczywiście możliwość przebywania osoby cierpiącej w warunkach najbardziej dla niej przyjaznych, czyli we własnym domu i w otoczeniu rodziny oraz bliskich. Trzecią opcją jest oddział dziennego pobytu, do którego pacjenci są dowożeni na zajęcia trwające średnio 5-6 godzin. Odpowiednią opiekę mają zapewnioną głównie w trakcie pobytu w takim miejscu.
Ostatnie wpisy