Promowanie firmy w różnych miejscach to główny sposób na pozyskiwanie klientów i świadome budowanie wizerunku marki. Podczas ustalania strategii marketingowych, może pojawić się pytanie, czy warto poświęcać czas na promowanie się w social mediach. Jak najbardziej warto! Po pierwsze, istnieją specjalne firmy, które zajmują się promowaniem tego typu, dzięki czemu nie musimy poświęcać czasu na tę formę reklamy. Przykładem jest m.in. https://gratifica.pl/. A po drugie, korzystanie z social mediów pozwala na szybkie dotarcie do szerokiego grona klientów.
Social media pozwalają na uzyskanie bardzo dużego grona odbiorców. W dzisiejszym świecie niemal każdy człowiek posiada konto na jakimś portalu społecznościowym. Wykorzystując ten fakt, warto stworzyć fanpage naszej firmy lub założyć jej konto na jednym z popularnych serwisów. Dobrze prowadzona strona, zawierająca ciekawe treści i zajmująca się promowaniem marki, to obecnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy.